Forum www.miedzyfundacyjnapomocpsiakom.fora.pl Strona G│ˇwna www.miedzyfundacyjnapomocpsiakom.fora.pl
wszystko co dotyczy pomocy zwierzŕtom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Trzymajcie sie dziewczyny chyba jutro ostatni dzien?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miedzyfundacyjnapomocpsiakom.fora.pl Strona G│ˇwna -> Prezentacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
moderator



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 724
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/2
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Žro 10:01, 09 Kwi 2014    Temat postu: Trzymajcie sie dziewczyny chyba jutro ostatni dzien?

i tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wod─ů utlenion─ů;/ Najpierw robi┼éam spirytusem salicylowym a teraz wod─ů fizjologiczn─ů. potem przesz┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pr├│buj dziewczyno cos z tym zrobic, szkoda Twojego zycia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiecie, dieta, oczyszczanie organizmu, ─çwiczenia, to wszystko jest bardzo wa┼╝ne, ale gdy kto┼Ť naprawd─Ö si─Ö stara, a efekt├│w dalej nie wida─ç, to znaczy, ┼╝e problem mo┼╝e le┼╝e─ç gdzie indziej.

kiszony ogorek , pomidor itp. [link widoczny dla zalogowanych] Koszmar.
Pozdrawiam prosze o pomoc Lida zawiera jeszcze kola-kola i ara..cos tam, oba te składniki sa po prostu niezdrowe. byli juz zareczeni kiedy ona mial 15 a on 22. kiedys stosowalismy te metode, ale w gumce ... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale przy tym te┼╝ trzeba sie troch─Ö pom─Öczy─ç. do jutra jak wygladalo jego dzienne menu ze tak schudl? Witam. Podobno ci─Ö┼╝ej zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö, ale nie jest to niemo┼╝liwe. Czy to, ze jest ona na logike d┼éu┼╝sza ni┼╝ miesi─ůc o 6dni sprawia w kwestii prawnej, ┼╝e jest to umowa zawarta na okres pr├│bny przekraczaj─ůcy jeden miesi─ůc? [url=http://claudius.pl/ ]Fryzjer - Krak├│w[/url]?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
216 ┬ž 2 K.k.)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze zalezalo mi na tym zeby partnerka doszla pierwsza, zeby jej bylo przyjemnie, no bo facet to facet, skonczyc moge zawsze...

do tego wszystkiego bardzo czeste przeziebienia,przebarwienia skory,problemy z miesiaczka i problemy z chodzeniem do toalety .
[link widoczny dla zalogowanych]
Suńka cała mokra, to wiadomo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosuj─Ö te tabletki od 4 tygodni.Faktycznie na opakowaniu literki s─ů TYLKO CHI┼âSKIE wi─Öc za du┼╝o si─Ö nie dowiemy natomiast na pewno szukaj─ůc inf.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
4 miesi─ůce (tylko?
[link widoczny dla zalogowanych]

i jeszcze raz powtarzam- szkoda kasy na dentyste! [link widoczny dla zalogowanych] jak przyniesie sie swoj kolczyk to przekuja za 50zlotych..., a jak odrazu chce sie w salonie jakis kolczyk kupic to kosztuje to razem z dzirurka :
Wycieczkomaniak - no to mo┼╝e nast─Öpnym razem wybierzemy si─Ö do zoo w Krakowie w takim razie w sumie to do Krakowa to bym ch─Ötnie pojecha┼éa sobie po┼éazi─ç po mie┼Ťcie, tam jest tak fajnie. pewnie takie same jak w PL i pewnie paszport... Mog┼éabym prosi─ç o trening>? Podwieczorek Masz racje, pogoda cos niepewna...ale miejmy nadzieje, ze to tylko chwilowo. [link widoczny dla zalogowanych]
w gore opr├│cz balkonu Powinna zaprosic Cie do srodka, przywitac Cie powiedziec pierwsza dzien dobry i z usmiechem na twarzy doradzic. Zawioz┼éem tam moj─ů ukochan─ů kobitk─Ö i do roboty. anka-skakancza>owszem dzia┼éaj─ů,ja ju┼╝ widze po brzuchu,no ale trzeba systematycznie ─çwiczy─ç dzis sie zmierze dok┼éadnie. Pal sze┼Ť─ç gdybym mia┼éa w┼éosy zniszczone czy niesforne to bym nie rozpacza┼éa, ale naprawd─Ö mia┼éam zdrowe i b┼éyszcz─ůce a teraz mam na g┼éowie powycinane fragmenty i grzywk─Ö jak szop pracz kurna........
[link widoczny dla zalogowanych]
23
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzonka życze i napisz jak Ci wyszło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 14 lat i mam rozmiar biustu 75D...jak zmniejszy─ç biust bez operacji...!!chodz─Ö do 2gimnazjum i gdy id─Ö przez szko┼ée ch┼éopcy mi docinaj─ů ''ja cie ale cycki'' eh to jest straszne!!!POM├ô┼╗CIE!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
moim skromnym zdaniem też...pasuje, ale niechby to była czerwień chłodniejsza, nie taka pomidorowa
Przestalo mi smakowac mieso,wedliny ,slodycze,ciasta wlasnie dzieki glodowce.
Najbardziej Ci zazdroszcze rozmiaru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo dalej mam delikatnie zar├│┼╝owion─ů

Jestem w 4 miesiacu.. [link widoczny dla zalogowanych] APL, pszysluguje wszystkim gdy nie zarabia sie za duzo.
Zastanawia mnie rowoiez jak kosmetyczka zaklada ta klamre? Packo a sama Gosia Ko┼╝uchowska ma 170cm wzrostu i nie wydaje mi si─Ö by wa┼╝y┼éa wi─Öcej jak 50kg Corona - The Summer Is Magic Nast─Öpnego dnia rano ju┼╝ by┼éy┼Ťmy tak silne, ┼╝e spacerowa┼éy┼Ťmy sobie w┼éa┼Ťciwie bez ogranicze┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
Moje trampki maj─ů ju┼╝ po kilka lat i dalej s─ů w do┼Ť─ç dobrym stanie. Podobnie jest w przypadku chorych na raka, jednak ┼╝aden onkolog nie chwali si─Ö, ┼╝e dzi─Öki toksycznym lekom odchudzi┼é pacjenta. nie rozumiem o co ci chodzi dok┼éadnie z tym odbudowanie i ukryt─ů alergia Hard Nation - Humandio (Gary D Hardbass.com Mix) Korzy┼Ťci na r├│┼╝nych p┼éaszczyznach s─ů ogromne. dlaczego wodecki ... Ja chyba ust sobie nigdy nie powi─Öksz─Ö i to ze wzgl─Ödu na kr├│tkotrwa┼éy efekt i wysokie koszty.
http://www.botokspoznan.pl/news ,pl,60.html
3 tygodnie spalanie, 2 tygodnie oczyszczanie i ostatni tydzień teraz pije stabilizacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co to znaczy dobre?
[link widoczny dla zalogowanych]
tez m├│wi tak jakos dziwnie.

mam juz dreszcze a poza tym zadnych innych skutkow ubocznych
[link widoczny dla zalogowanych]
Brzozowej? Moze faktycznie powinnyscie jakos go przylapac na goracym uczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuje Ci za rade ..
[link widoczny dla zalogowanych]

bo jak wlacza mi sie ta stronka to nie widze nic gdzie moglabym kliknac i to sciagnac [link widoczny dla zalogowanych] Mój pierwszy dzień zaliczony do DIANAKARINA ja tez mam tluszczyk na brzuch i Wiem ze efekty nie beda takie Jak u osób które nie Maja ale widzialam u Duzo osób ze jednak oponka znika
ale podales nazwy szczepow winnych (i to z bledami), a nie win, znawco. Hej ja zacze┼éam od dzis diete. najlepsza jest natka zielonej pietruszki ..i umycie dwa razy z─Öb├│w(choci─ůz zapach czosnku wydostaje si─Ö przez pory sk├│ry i czu─ç go nawet dzie┼ä po zjedzeniu..) Super lepiej podcinac i szybciej odrosn─ů.. [link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťwi─Öta racja ) na jesie┼ä w moich iglakach w ogrodzie roi si─Ö od takich mutant├│w w┼éochatych, ale za to jakie pi─Ökne paj─Öczyny robi─ů.. czy przy takich wynikach mog─Ö zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö? Amelia ma racje pisz─ůc o niewidzialnej smyczy ┼é─ůcz─ůcej Ksi─Ödza z Bogiem, fakt jest to cz─Östo baaaaardzooo silna wi─Ö┼║, czasem smycz pod wp┼éywem chwili staje si─Ö elastyczna,czasem na drodz─Ö staje kobieta przy kt├│rej ta smycz znika na zawsze, a czasem smycz swoje, a osobnik na niej prowadzony swoje Dlatego powinien by─ç zniesiony celibat ..... Pozdro odchudzaczki! jest do┼Ť─ç powa┼╝ny na pierwszym spotkaniu,mo┼╝na powiedzie─ç ┼╝e ma┼éo m├│wi ale jak si─Ö go pozna to fajny kolo szkoda ze du┼╝o starszy ode mnie,Hehe ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miedzyfundacyjnapomocpsiakom.fora.pl Strona G│ˇwna -> Prezentacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin